Практичні поради під час перевірок і запитів
Зачинити
Введіть, будь ласка, пароль.

Вказаний Вами Email вже зареєстрований в системі. Якщо Ви його власник, просто введіть пароль та натисніть конопку Відіслати.
Ми проводимо постійну розсилку вакансій по e-mail

Позначте бажані категорії, введіть свій e-mail та натисніть кнопку Підписатись

Кожен другий офісний працівник звільняється до кінця випробувального терміну

  • Переглядів: 224
  • Дата: 06 Березня 2014
Кожен другий офісний працівник звільняється до кінця випробувального терміну

Перший день на новій роботі — подія пам’ятна майже для всіх. Від того, як він мине, часто залежить, як у подальшому складуться стосунки з колективом. 40% офісних працівників відчувають стрес у перший робочий день — про це свідчать результати дослідження Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

На роботі в ролі новачка довелося побувати майже кожному, але подобається цей процес далеко не всім. Тільки чверть опитаних (26%) вважають перший робочий день цікавим і позитивним досвідом. 35% опитаних вважають перший день звичайною частиною робочого процесу, і особливих емоцій — ні позитивних, ні негативних — у них протягом першого дня не виникає. Але майже стільки ж офісних співробітників (39%) переживають і відчувають стрес. При цьому чим менша компанія, тим частіше нові співробітники нервують. Так, у малих і середніх компаніях тих, хто переживав у свій перший робочий день не найприємніші емоції, майже половина (43-45%), а в середніх і великих компаніях — тільки третина (34%).

До нового місця роботи офісні працівники адаптуються від кількох тижнів до трьох місяців. Кожен п’ятий почувається комфортно вже через кілька днів, а 7% опитаних відчувають себе «не в своїй тарілці» перші півроку.

Незважаючи на те, що в невеликих і середніх компаніях більше співробітників відчувають стрес у перший день, адаптуватися в маленькому колективі легше. Чим більша компанія, тим більше тих, кому для адаптації потрібно більше часу. Наприклад, якщо піврічна адаптація характерна тільки для 6% співробітників малих і середніх компаній, то в великих компаніях цей показник уже складає 9-13%. Натомість якщо колектив невеликий, влитись у нього за кілька днів зможуть майже чверть опитаних (20-25%), у той час як на великому підприємстві так пощастить тільки 10-17% опитаних.

У перший робочий день більшість новачків займаються бюрократичною рутиною. Необхідно оформити документи, познайомитися зі співробітниками, почати входити в курс справ, вирішити всі організаційні питання. А ось активно включитись у роботу поспішає небагато (26%). Чим менша компанія, тим більше шансів почати старанну роботу з першого ж дня. У малих компаніях відразу активно включаються в роботу більше третини опитаних (32-37%), а у великих і середніх — близько четвертої частини (24-26%). А більшість новачків у офісі в перший день віддає перевагу знайомству зі співробітниками і новими посадовими обов’язками.

Проте навіть успішний перший робочий день не дає гарантій подальшої успішної роботи. Адже зрозуміти, чи підходить конкретна компанія і колектив, чи ні, можна тільки через деякий час. За даними опитування, до кінця випробувального періоду принаймні один раз у житті доводилося іти з роботи майже половині українських офісних співробітників (49%). Як правило, ініціатива звільнення належала саме новачку (тільки 3% опитаних сказали, що ініціатором звільнення з роботи був роботодавець). Найчастіше такі ситуації виникають через недотримання обіцяних умов роботи (11%), рідше через те, що новий співробітник не зміг працювати в цій компанії або колективі (9%).

Недотримання обіцяних умов, за словами респондентів, найчастіше проявлялося в невиплаті зарплати на домовленому рівні, збільшенні робочих навантажень (часто неадекватному) або в необумовленому розширенні обов’язків спеціаліста.

Колектив і компанія найчастіше не подобаються через атмосферу (наприклад, сварки в чисто жіночому відділі), невідповідність цінностей компанії і співробітника (непитуща людина в компанії, де заведені часті застілля), непрофесіоналізм керівництва або його непрофесійне ставлення до роботи. Трапляється також неприйняття колективом співробітника, непідходящі умови праці (штрафи за відсутність бейджа або двохвилинне запізнення, ранній (до 20.00) відхід, коли всі ще працюють), або просто конкретна робота чи компанія може не сподобатися новій у ній людині.

Дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua, проведеного в жовтні 2013 року. В опитуванні брали участь 700 респондентів із різних регіонів України.

Читайте також

Кожен другий роботодавець готовий працевлаштувати переселенців
Більше половини компаній в Україні готові працевлаштувати або вже працевлаштували переселенців зі східних регіонів. На позаконкурсний відбір біженцям розраховувати не доводиться, але й упередженого ставлення до них теж немає.
08 Червня 2015 | Переглядів: 180

Кожен шостий українець втратив 20% зарплати
Індексацію зарплат із урахуванням інфляції з початку року провів лише кожен п'ятий роботодавець. Про це свідчать дані дослідження Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
29 Квітня 2015 | Переглядів: 187

Історія працевлаштування. Служба зайнятості дає другий шанс на повноцінне життя
Щодня у службу зайнятості звертаються тисячі людей. А це - тисячі окремих життєвих історій, тисячі проблем та тисячі зломлених душ. Адже втрата роботи для багатьох стає переломним моментом у житті, крутим віражем у розміреному плині повсякдення. Завдання фахівців служби зайнятості – для кожної людини підібрати особливий індивідуальний шлях вирішення соціальних проблем.
25 Листопада 2014 | Переглядів: 167

Кожен четвертий українець довіряє відгукам про роботодавців в Інтернеті
Більшість претендентів читають відгуки про роботодавців в Інтернеті – такими є результати опитування Work.ua.
18 Травня 2015 | Переглядів: 209

Кожен четвертий українець знає розмір зарплати боса
Лише кожен четвертий співробітник української компанії обізнаний про розмір окладу свого керівника. 74% опитаних цього не знають, розповіла контент-експерт компанії rabota.ua Тетяна Пашкіна.
27 лютого 2015 | Переглядів: 237

Агробізнес відчуває дефіцит працівників
Регіональний ринок праці в аграрному секторі потребує виробничого персоналу, торгових представників, а також фахівців у сфері логістики.
19 Листопада 2014 | Переглядів: 312

Всі новини