Практичні поради під час перевірок і запитів
Зачинити
Введіть, будь ласка, пароль.

Вказаний Вами Email вже зареєстрований в системі. Якщо Ви його власник, просто введіть пароль та натисніть конопку Відіслати.
Ми проводимо постійну розсилку вакансій по e-mail

Позначте бажані категорії, введіть свій e-mail та натисніть кнопку Підписатись

5 кращих корпоративних звичок

Проводити грані між поганим, хорошим і кращим - це суб'єктивний чи об'єктивний підхід? Якщо говорити про корпоративне управління, то існують певні технології, які приносять відчутну користь бізнесу. Марина Корсакова підібрала п'ять таких.

«Краще - ворог гарного», - кажуть ті, хто відмовляється прагнути до досконалості. Але ми - не з таких. Рішуче відмовившись від поганих звичок, і виробивши гарні, ми підготуємося до кращих технологій корпоративного управління. Отже...

Краща звичка № 1: проводити навчання «без відриву від виробництва»
Ви можете купувати тренінги у зовнішнього провайдера. Це буде ефективно, якщо ви витратите час і проведете разом з тренером «кастомізацію», тобто наситите однаковий для всіх тренінг вашими унікальними галузевими та корпоративними прикладами.

Але додатково до цього ви можете ввести в звичку невеликі навчальні формати, постійні.

Кожен керівник знає - його співробітникам є чому повчитися: як організовувати робочий день, як проводити переговори, як презентувати продукт, як дотримуватися високих сервісних стандартів... Так чому б не організувати обмін ефективними техніками «біля верстата»?

Резюме: багато, часто, у справі і маленькими порціями - таке навчання більш ефективне, ніж дводенний «глобальний» тренінг в приміському пансіонаті.

Краща звичка № 2: будувати культуру конструктивного ставлення до помилок і бережливого ставлення до досвіду
Конструктивне ставлення до помилок - це виправити, проаналізувати і в майбутньому запобігти. Деструктивне ставлення до помилок - це злякатися, заховати і сподіватися, що не спіймають.

Якщо один з ваших двадцяти семи співробітників приховав свою помилку, значить, зберігається ризик, що в різний час з різним ступенем тяжкості цю саму помилку здійснять всі 27. Якщо він довіряє вам достатньою мірою, щоб говорити про помилки відкрито, ви зможете мінімізувати втрати.

Резюме: трапилася помилка - змінюйте процес. Фіксуйте зміни в операційних документах. Відділяйте помилки, допущені через ідіотизм і халатність, від тих, в яких ви, як менеджер, винні самі: недомовленість, неопрацьованість, неузгодженість. Караючи за помилки другого типу, ви їх не виправите, проте прищепите підлеглим звичку зводити до вашого приходу кілька потьомкінських сіл. Краще інвестуйте в культуру відкритості та спортивного азарту в пошуку можливостей працювати краще.

Краща звичка № 3: готувати зміни
Навіть найкращі нововведення проваляться, якщо проводити їх «з кондачка», - але навіщо так робити? Весь світ менеджменту визнав «управління змінами» однією з найважливіших областей, розроблено безліч схем та організаційних технологій, що дозволяють мінімізувати ризики і дискомфорт.

Резюме: непідготовлені зміни - це явний або прихований саботаж, це безсистемні рухи в усі сторони одночасно і велика ймовірність, що все повернеться на попередні позиції, після того як «осяде піна». Тільки авторитет керівництва буде трішечки підірваний. Тому плануйте зміни, залучайте співробітників, сприяйте мотивації, проектуйте PR-супровід проекту.

Краща звичка № 4: покращувати якість управління проектами
Навіть якщо ви не вважаєте свою організацію проектною, проекти у вас є. Погодити будь-який документ, запустити співпрацю з новим клієнтом, підготувати зібрання - це проект. І він підкоряється тим самим принципами, що і масштабні космічні справи. Тому керівники повинні проповідувати «проектний підхід до вирішення завдань» і навчати персонал бачити фази проекту, планувати час, проміжні точки та ресурси, а також збирати команду, візуалізувати мету, писати проектні документи.

Резюме: ви станете на голову вище 80%вітчизняних компаній, якщо просто навчите своїх співробітників чітко прописувати цільові результати, завдання, терміни та відповідальних за своїми проектами і використовувати прописане для коректної комунікації.

Відправте ключових співробітників на солідний тренінг з «Управління проектами», а пізніше поставте їм завдання зробити аналогічне навчання для інших співробітників, але з конкретними кейсами на внутрішньокорпоративному матеріалі - тут вам і навчання, і мотивація, і шлейфовий ефект для всієї компанії.

Краща звичка № 5: віддавати належне ораторському мистецтву
Адже вам все одно знадобляться «корпоративні цінності» і «командоутворюючі заходи», вірно? Побудуйте їх навколо моди говорити зрозуміло та красиво, нехай яскрава, переконлива мова стане корпоративним видом франтівства.

Проведіть навчання ефективній аргументації і влаштуйте дебати на актуальні для вашої галузі теми - чудове «прокачування експертності» для всіх присутніх.

Резюме: Гарний виступ - це приємно й ефективно. Тільки уявіть, наскільки простіше стане корпоративне життя, якщо всі публічні виступи будуть гарними.

Новини

Відтепер роботодавці зацікавлені працевлаштовувати безробітних
Урядом спрощено механізм компенсації роботодавцям єдиного соціального внеску та приведено його у відповідність до законодавства, що сприятиме посиленню зацікавленості роботодавців у працевлаштуванні безробітних на нові робочі місця.
14 Березня 2017 | Переглядів: 123

Як знайти роботу в ІТ-галузі у Луцьку
Про роботу в ІТ-сфері зараз багато говорять і на телебаченні, і в соцмережах. Чимало промислових галузей не лише в Україні, а й у світі зменшують свої оберти. Підприємства закриваються. Низький рівень зарплат і відсутність кар'єрного росту теж не обіцяють ніяких перспектив для молоді.
14 Березня 2017 | Переглядів: 99

3 причини почати кар'єру ще під час навчання
Студентство - найкраща пора життя. Зустрічі, спілкування, нові друзі, перше кохання ... За всім цим багато втрачають головне. Ось про головне ми і поговоримо.
14 Березня 2017 | Переглядів: 120

Українці знизили зарплатні побажання
Усвідомлюючи можливість потрапити під скорочення і опинитися в ситуації тривалої безробіття, "білі комірці" почали міцніше триматися за свої робочі місця.
17 Липня 2015 | Переглядів: 437

40% співробітників не відчувають себе потрібними на роботі
Згідно з даними опитування rabota.ua, на думку співробітників, найголовніші умови для того, щоб залишатися лояльним до компанії, - це висока зарплата (66%), можливість кар'єрного росту (38%) і виконання дійсно цікавої роботи (31%).
13 Липня 2015 | Переглядів: 359

Польща запровадить нові правила працевлаштування
Починаючи з 2017 року, змінюються правила працевлаштування українців у Польщі. Передає УНН з посиланням на Польське радіо. Замість заяв працедавців про намір доручити виконання роботи іноземцю будуть діяти дозволи, що видаватимуть районні бюро праці.
14 Березня 2017 | Переглядів: 132

Які документи потрібні для працевлаштування?
Отже, Ви успішно пройшли співбесіду і обговорили з роботодавцем умови Вашої роботи на новому місці. Справа за малим – офіційно оформитися на роботу. Які документи для цього необхідні?
14 Березня 2017 | Переглядів: 176

Ринок праці: хто затребуваний, а хто в зоні ризику
Наслідки кризи відчула на собі значна частина фахівців: близько третини працедавців скоротили штат. Хто сьогодні на ринку праці найбільше потрапляє під ризик звільнення? Як знизити ризики втрати роботи? На які пріоритети орієнтуватися у пошуку роботи?
20 Липня 2015 | Переглядів: 650

Основні тенденції ринку праці червня 2015
Які професії сьогодні найбільш затребувані, куди рухається рівень оплати, наскільки істотні скорочення персоналу проводять сьогодні українські підприємства - відповіді на ці та інші питання про ринок праці шукали у експертів.
15 Липня 2015 | Переглядів: 517

Працездатні переселенці мають працювати
Бойові дії в зоні проведення АТО, тимчасова окупація Криму, а також явища гуманітарної катастрофи, які мають місце в деяких районах Луганської та Донецької областей, призвели до значного зростання в Україні кількості осіб, які змушені змінювати місця постійного проживання у пошуках безпечних умов.
10 Липня 2015 | Переглядів: 453

Мережі

Ви можете додавати свої оголошення швидко та без реєстрації
Додати оголошення

Якщо у Вас виникають питання, телефонуйте нам: 0(332)770099