Практичні поради під час перевірок і запитів
Зачинити
Введіть, будь ласка, пароль.

Вказаний Вами Email вже зареєстрований в системі. Якщо Ви його власник, просто введіть пароль та натисніть конопку Відіслати.
Ми проводимо постійну розсилку вакансій по e-mail

Позначте бажані категорії, введіть свій e-mail та натисніть кнопку Підписатись

Леді-бос: правила управління жіночим і чоловічим колективами

Ця праця особливо нелегка для тендітних жіночих плечей. Як бути представниці прекрасної статі, яка з вчорашнього рядового співробітника перетворилася на леді-боса? Зрозуміло, зберігати спокій і зрозуміти, як далі вибудовувати стосунки з новоспеченими підлеглими. Як перетворити колектив у налагоджену команду, правильно поставити себе, дізнайтеся з цього матеріалу.

Вибудовуємо відносини з собі подібними
Здавалося б, які проблеми можуть бути в управлінні колективом, що складається виключно з представниць прекрасної статі? Адже жінка завжди зрозуміє свою «сестру по розуму»! Однак є один мінус, причому дуже істотний: жіночий колектив дуже ласий на різного роду конфлікти, інтриги і з'ясування відносин всередині цієї громади. Тому жінці-керівнику можна дати кілька наступних універсальних порад:

1. Уважно стежити за настроями, що панують в робочому царстві, і не доводити ситуацію до відкритого конфлікту. На відміну від чоловіків, яким достатньо обговорити проблемні моменти і забути про них, дами вельми злопам'ятні і можуть почати діяти нишком.

2. Навантажуйте роботою співробітниць, якщо серед них відбуваються інтриги, тертя і поділ на угруповання. Якщо є можливість займатися підступами, значить, знайдеться час і на додаткові обсяги роботи.

3. Слідкуйте за робочим процесом, перевіряючи виконання завдань співробітниками в певні контрольні точки часу. Або ж просіть писати щоденні звіти про виконану роботу. Це змушує жінок-співробітниць більше думати про роботу, ніж про взаємні чвари.

Нерідкі ситуації, коли ви можете стати директором своєї подруги або родича. Зізнаємося: це додатковий головний біль. Щоб відношення не зіпсувалися і близькі люди не перейшли в розділ колишніх друзів або навіть ворогів, прийміть до відома наступне:

- поза роботою обговоріть ваші нові відносини колега-підлеглий, щоб вибудувати певну лінію поведінки;
- встановіть особисті кордони: ніякого панібратства, всі завдання подругою виконуються до терміну, вона не хизується перед колегами своїм особливим становищем;
- в свою чергу, без причини не виділяє близьку людину серед інших, що не демонструйте свого особливого розташування.

Правильно вибудовуємо стосунки з чоловічою колективом
Головна проблема, чому жінці-керівнику складно перетворити чоловічий колектив на сильну команду, полягає в наступному: сильна стать звикла працювати в ієрархії «начальник-підлеглий», а жінки всіма силами прагнуть до партнерських відносин.

Щоб уникнути помилок в управлінні, заслужити чоловічу довіру, важливо врахувати наступне:
1) Відкиньте убік особисті прихильності.

Упор на спілкування, спроби вибудувати приятельські відносини можуть обернутися проти вас. Краще діяти в рамках регламенту, тримати дистанцію і не намагатися бути з чоловіками-підлеглими «на дружній нозі». Інакше співробітники легко вийдуть з-під контролю.

2) Дійте на рівних.

Ви не зобов'язані бути профі в будь-якому питанні, однак якщо постійно показувати напускну слабкість або питати чоловічої поради, з вами як з начальником і зовсім перестануть рахуватися. В рівній мірі це стосується і зворотньої ситуації, коли ви постійно вказуєте на своє високе становище, вважаючи інших менш компетентними. Краща позиція - на рівних, віддаючи чіткі доручення без посилання на займану вами посаду.

3) Не давайте волі емоціям.

У робочому житті багато моментів, коли емоції зашкалюють. Нам, жінкам, за своєю природою набагато складніше приховати почуття. Проте варто заховати сльози подалі, особливо при колегах; не скаржитися; бути чіткою і небагатослівною в розпорядженнях і не змінювати прийнятих рішень. Розвивайте справжні чоловічі якості - агресивність у межах норми, рішучість, витривалість, здатність до ризику.

4) Використовуйте природні жіночі якості.

Управління чоловічим колективом - не привід ставати «бездушним сухарем». Ви можете бути коректною, тактовною, жіночною, стильною, уважною, але в міру. На можливі знаки уваги варто реагувати спокійно та ввічливо, відхиляючи їх. Краще зовсім не давати приводу для пліток.

Бути жінкою-керівником не так страшно, як може здатися на перший погляд. Незалежно від статі підлеглих не забувайте хвалити співробітників, знайте всіх в обличчя, будьте чесними та ввічливими, виконуйте свої обіцянки і покажіть особистий позитивний приклад ставлення до спільної справи. У сукупності з урахуванням різниці спілкування з обома статями подібний підхід принесе відмінні плоди. Ви станете шанованою, компетентною і улюбленою своїм колективом начальницею.

Новини

Відтепер роботодавці зацікавлені працевлаштовувати безробітних
Урядом спрощено механізм компенсації роботодавцям єдиного соціального внеску та приведено його у відповідність до законодавства, що сприятиме посиленню зацікавленості роботодавців у працевлаштуванні безробітних на нові робочі місця.
14 Березня 2017 | Переглядів: 167

Як знайти роботу в ІТ-галузі у Луцьку
Про роботу в ІТ-сфері зараз багато говорять і на телебаченні, і в соцмережах. Чимало промислових галузей не лише в Україні, а й у світі зменшують свої оберти. Підприємства закриваються. Низький рівень зарплат і відсутність кар'єрного росту теж не обіцяють ніяких перспектив для молоді.
14 Березня 2017 | Переглядів: 121

3 причини почати кар'єру ще під час навчання
Студентство - найкраща пора життя. Зустрічі, спілкування, нові друзі, перше кохання ... За всім цим багато втрачають головне. Ось про головне ми і поговоримо.
14 Березня 2017 | Переглядів: 158

Українці знизили зарплатні побажання
Усвідомлюючи можливість потрапити під скорочення і опинитися в ситуації тривалої безробіття, "білі комірці" почали міцніше триматися за свої робочі місця.
17 Липня 2015 | Переглядів: 471

40% співробітників не відчувають себе потрібними на роботі
Згідно з даними опитування rabota.ua, на думку співробітників, найголовніші умови для того, щоб залишатися лояльним до компанії, - це висока зарплата (66%), можливість кар'єрного росту (38%) і виконання дійсно цікавої роботи (31%).
13 Липня 2015 | Переглядів: 393

Польща запровадить нові правила працевлаштування
Починаючи з 2017 року, змінюються правила працевлаштування українців у Польщі. Передає УНН з посиланням на Польське радіо. Замість заяв працедавців про намір доручити виконання роботи іноземцю будуть діяти дозволи, що видаватимуть районні бюро праці.
14 Березня 2017 | Переглядів: 167

Які документи потрібні для працевлаштування?
Отже, Ви успішно пройшли співбесіду і обговорили з роботодавцем умови Вашої роботи на новому місці. Справа за малим – офіційно оформитися на роботу. Які документи для цього необхідні?
14 Березня 2017 | Переглядів: 255

Ринок праці: хто затребуваний, а хто в зоні ризику
Наслідки кризи відчула на собі значна частина фахівців: близько третини працедавців скоротили штат. Хто сьогодні на ринку праці найбільше потрапляє під ризик звільнення? Як знизити ризики втрати роботи? На які пріоритети орієнтуватися у пошуку роботи?
20 Липня 2015 | Переглядів: 699

Основні тенденції ринку праці червня 2015
Які професії сьогодні найбільш затребувані, куди рухається рівень оплати, наскільки істотні скорочення персоналу проводять сьогодні українські підприємства - відповіді на ці та інші питання про ринок праці шукали у експертів.
15 Липня 2015 | Переглядів: 552

Працездатні переселенці мають працювати
Бойові дії в зоні проведення АТО, тимчасова окупація Криму, а також явища гуманітарної катастрофи, які мають місце в деяких районах Луганської та Донецької областей, призвели до значного зростання в Україні кількості осіб, які змушені змінювати місця постійного проживання у пошуках безпечних умов.
10 Липня 2015 | Переглядів: 489

Мережі

Ви можете додавати свої оголошення швидко та без реєстрації
Додати оголошення

Якщо у Вас виникають питання, телефонуйте нам: 0(332)770099