Практичні поради під час перевірок і запитів
Зачинити
Введіть, будь ласка, пароль.

Вказаний Вами Email вже зареєстрований в системі. Якщо Ви його власник, просто введіть пароль та натисніть конопку Відіслати.
Ми проводимо постійну розсилку вакансій по e-mail

Позначте бажані категорії, введіть свій e-mail та натисніть кнопку Підписатись

Як підвищити ефективність роботи

Давно відомо, що нехлюї і ледарі втомлюються набагато більше, ніж люди підтягнуті і цілеспрямовані. Також відомо, що і ефективність роботи у організованих людей набагато вища. Вони більше задоволені результатами своєї роботи, а це впливає на стан нервової системи.

Є нескладні 20 правил, дотримання яких допоможе ефективніше працювати.

1. Бачу ціль - не бачу перешкод.Бачу ціль
Багато людей даремно витрачають час і енергію тільки через те, що не дуже уявляють собі свою мету. При цьому вони постійно щось роблять, вони зайняті і втомлюються навіть більше, ніж якщо б займалися безпосередньо досягненням своєї мети. Якщо не знаєте чого хочете - значить, ви цього й не досягнете. Можете втішати себе, що за відсутності мети «будь-який вітер попутний», але коли протяг і випадковий вітер розіб'ють ваше судно об скелі, відразу захочеться повернути час назад і поплисти в інший бік.

2. Зосередьтеся на головному.
В кінці робочого дня запишіть, що треба зробити завтра. Почніть список з найважливішого і термінового. І не відступайте, поки не закінчите справи по порядку. Відповідно, в кінці списку повинні виявитися справи не важливі і не термінові. І навіть якщо ви не встигнете їх зробити, то, може, це й на краще?

3. Поважайте свій і чужий час.
Будьте вимогливішими до себе. Балаканина, дилетантство і безвідповідальність ще нікому не додали авторитету і не допомогли досягти мети.

4. Відразу до справи!
Залишіть «час на розкачку» для непрофесіоналів. У якості «входження в роботу» можете виконати справи, які не складні, не займають багато часу, але здійснити їх все одно доведеться. Всі підготовчі заходи виконайте напередодні.

5. Встановіть терміни.

Термін повинен бути реальним і чітким. Не дозволяйте собі поблажок і відкладень «до кращих часів». Наприклад, Бодо Шеффер радив виконувати задумане протягом 72 годин. Якщо ви регулярно не виконує якусь справу, пора задуматися, може, ви не хочете її робити?

6. Придумайте собі стимули.

Кожна людина краще робить те, що вона хоче робити. Тому треба переконати себе в тому, що справа, яку «треба» виконати - «хочеться і приємно» виконувати. Та ще й результат «суперський». Це зробить роботу більш ефективною.

7. Не залипайте у телефонних розмовах.

Перш, ніж подзвонити, продумайте, яку інформацію ви хочете одержати або передати. У цих рамках і ведіть розмову. Ви ж не хочете з ділової бесіди зробити необов'язкову балаканину?

8. Ви вмієте говорити «ні»?

Якщо ні, то пора навчитися. Інакше вас залучать до справ, які вам не потрібні й не цікаві, просто тому, що незручно відмовити. Якщо дуже хочеться допомогти комусь з нецікавою роботою - витратьте на це тільки час, вільний від ваших прямих обов'язків і розцінюйте як відпочинок від своєї роботи.

9. Заведіть записну книжку або щоденник.
Не перевантажуйте свою пам'ять дрібницями. Чим раніше ви навчитеся записувати назви, телефони, координати людей і організацій, дати зустрічей, враження та плани, тим менше хаосу залишиться в голові. Питання «Що ж ще я повинен був зробити сьогодні?» Перестане бути актуальним з того моменту, як з'явиться відповідь на нього - в щоденнику або записній книжці.

10. Час для роботи.
Друзі та колеги, які люблять поговорити і порозказувати анекдоти можуть поліпшити настрій, але це навряд чи допоможе зосередитися на роботі. Якщо вам треба терміново щось виконати - відверніться від розмов і займіться справою. А коли все вже зроблено, можете відволіктися на анекдоти. Щоб не мучила совість, вважайте це короткочасним відпочинком в стилі «зміни виду діяльності».

11. Починайте раніше.
Якщо прийти на роботу за 15-20 хвилин для початку, це дасть можливість відразу підготуватися до трудового дня і налаштуватися на успішну роботу.

12. Робочий час - для роботи.

Якщо продумуванням, плануванням роботи і створенням робочого настрою ви будете займатися по дорозі - для самої роботи залишиться набагато більше часу.

13. Рішучість - запорука успіху.
Як підвищити ефективність роботиЯкщо ви потонули в сумнівах і коливаннях ще до початку роботи, це означає, що ви або не хочете працювати, або вважаєте, що не впораєтеся, або сам процес вам неприємний. Якщо вже вирішили - робіть! Ви ж не хочете стати схожим на того осла з байки, який помер від голоду, стоячи між двома копицями соломи (просто не зміг вирішити, яка солома краща).

14. Вчіться слухати.

З потоку інформації вмійте виділяти головне. Шкільні питання «хто, де, коли, як, навіщо і чому?» допоможуть не відволікатися на непотрібні деталі.

15. Спокійно вислухайте критику: швидше за все, там є частка (або левова частка) правди.

Якщо усунути недоліки на етапі «обговорювання роботи», то менше помилок отримаєте в результаті.

16. «Закопати сокиру війни».
Хоча б на час - до кінця проекту, поки ви разом працюєте або до кращих часів. Якщо фахівець неприємний вам як людина, подумайте, що розумніше - втратити професіонала чи взяти себе в руки. Якщо хтось неприємний вам особисто - це не обов'язково погана людина. До речі, найбільше дратують саме ті якості, які притаманні і вам особисто, але ви їх приховуєте і не даєте вийти назовні або не хочете, щоб про них дізналися оточуючі. Можливо, ви просто здалеку відчуваєте суперника і прагнете від нього позбавитися, поки він ще не набрав достатнього досвіду і сили. Спробуйте проаналізувати свою неприязнь - дізнаєтеся багато нового, в тому числі і про себе.

17. Шаблон - не єдино можливий варіант.
Порушуйте шаблони, якщо впевнені, що зробите краще, якісніше й ефективніше. Дуже корисно дізнатися досвід інших людей, це допоможе уникнути помилок надалі. Тільки врахуйте, що в разі невдачі вся відповідальність ляже на вас - готові?

18. Ці важливі дрібниці.
Забуті ключі, не поставлена ​​на сигналізацію машина, втрата чеків документів з незакритої папки, кудись запропастився листочок з телефоном потрібної людини можуть не лише зіпсувати настрій, але і привести до істотних промахів у роботі. Статьте уважнішим і зібранішим.

Як підвищити ефективність роботи19. Міняйте заняття.
Чергуйте справи, які вимагають рухової активності і поїздок з тими, де необхідні зосередженість і увага. Якщо ж робота у вас виключно сидяча (наприклад, бухгалтер або програміст), робіть перерви на 5-10 хвилин. Ніхто не засудить, якщо ви на пару хвилин підійдете до вікна і помилуєтеся видом з нього. А якщо зможете переконати всіх робити коротеньку гімнастику для очей, то буде набагато легше працювати.

20. Під час відпочинку - відпочивайте.
Якщо ви всю ніч просидите в прокуреному барі з друзями або вдома на дивані, не відриваючись від телевізора, наскільки добре ви відновите свої сили? Більшості людей після такого «відпочинку» доведеться ще цілий день приходити в себе. Плануючи вихідні, запитайте себе, як це вплине на здоров'я і працездатність. Ніхто не закликає відмовитися від зустрічей з друзями, але просидіти до 4-ї ранку в пивній - не найкращий спосіб довести свою дружбу.

Працювати багато і працювати якісно - це дві великі різниці, як кажуть в Одесі. Не намагайтеся зробити більше роботи в збиток її якості: як мінімум ви залишитеся незадоволені результатами, і це відіб'є у вас бажання працювати в цьому ж напрямку; як максимум ви можете наробити стільки помилок, що простіше буде почати заново, ніж переробляти. А коли ви навчитеся працювати вдумливо, швидко і ефективно, тоді самі здивуєтеся, скільки «зайвих рухів тіла» здійснювали на робочому місці.

Новини

Відтепер роботодавці зацікавлені працевлаштовувати безробітних
Урядом спрощено механізм компенсації роботодавцям єдиного соціального внеску та приведено його у відповідність до законодавства, що сприятиме посиленню зацікавленості роботодавців у працевлаштуванні безробітних на нові робочі місця.
14 Березня 2017 | Переглядів: 120

Як знайти роботу в ІТ-галузі у Луцьку
Про роботу в ІТ-сфері зараз багато говорять і на телебаченні, і в соцмережах. Чимало промислових галузей не лише в Україні, а й у світі зменшують свої оберти. Підприємства закриваються. Низький рівень зарплат і відсутність кар'єрного росту теж не обіцяють ніяких перспектив для молоді.
14 Березня 2017 | Переглядів: 97

3 причини почати кар'єру ще під час навчання
Студентство - найкраща пора життя. Зустрічі, спілкування, нові друзі, перше кохання ... За всім цим багато втрачають головне. Ось про головне ми і поговоримо.
14 Березня 2017 | Переглядів: 119

Українці знизили зарплатні побажання
Усвідомлюючи можливість потрапити під скорочення і опинитися в ситуації тривалої безробіття, "білі комірці" почали міцніше триматися за свої робочі місця.
17 Липня 2015 | Переглядів: 434

40% співробітників не відчувають себе потрібними на роботі
Згідно з даними опитування rabota.ua, на думку співробітників, найголовніші умови для того, щоб залишатися лояльним до компанії, - це висока зарплата (66%), можливість кар'єрного росту (38%) і виконання дійсно цікавої роботи (31%).
13 Липня 2015 | Переглядів: 356

Польща запровадить нові правила працевлаштування
Починаючи з 2017 року, змінюються правила працевлаштування українців у Польщі. Передає УНН з посиланням на Польське радіо. Замість заяв працедавців про намір доручити виконання роботи іноземцю будуть діяти дозволи, що видаватимуть районні бюро праці.
14 Березня 2017 | Переглядів: 128

Які документи потрібні для працевлаштування?
Отже, Ви успішно пройшли співбесіду і обговорили з роботодавцем умови Вашої роботи на новому місці. Справа за малим – офіційно оформитися на роботу. Які документи для цього необхідні?
14 Березня 2017 | Переглядів: 173

Ринок праці: хто затребуваний, а хто в зоні ризику
Наслідки кризи відчула на собі значна частина фахівців: близько третини працедавців скоротили штат. Хто сьогодні на ринку праці найбільше потрапляє під ризик звільнення? Як знизити ризики втрати роботи? На які пріоритети орієнтуватися у пошуку роботи?
20 Липня 2015 | Переглядів: 647

Основні тенденції ринку праці червня 2015
Які професії сьогодні найбільш затребувані, куди рухається рівень оплати, наскільки істотні скорочення персоналу проводять сьогодні українські підприємства - відповіді на ці та інші питання про ринок праці шукали у експертів.
15 Липня 2015 | Переглядів: 514

Працездатні переселенці мають працювати
Бойові дії в зоні проведення АТО, тимчасова окупація Криму, а також явища гуманітарної катастрофи, які мають місце в деяких районах Луганської та Донецької областей, призвели до значного зростання в Україні кількості осіб, які змушені змінювати місця постійного проживання у пошуках безпечних умов.
10 Липня 2015 | Переглядів: 450

Мережі

Ви можете додавати свої оголошення швидко та без реєстрації
Додати оголошення

Якщо у Вас виникають питання, телефонуйте нам: 0(332)770099