Практичні поради під час перевірок і запитів
Зачинити
Введіть, будь ласка, пароль.

Вказаний Вами Email вже зареєстрований в системі. Якщо Ви його власник, просто введіть пароль та натисніть конопку Відіслати.
Ми проводимо постійну розсилку вакансій по e-mail

Позначте бажані категорії, введіть свій e-mail та натисніть кнопку Підписатись
МістоЛуцьк
Освіта (детально)Рік закінчення: 1990.
Навчальний заклад: Луцький державний педінститут
Спеціальність: Вчитель російської та французької мови і літератури
Кваліфікація: диплом

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ / КУРСИ:
Рік закінчення: 2011, 7 днів
Назва: «Трейд – маркетинг», тренінг, м. Київ
Рік закінчення: 2007, три дні
Назва: 8-й міжнародний форум по брендінгу Brands Point
Майстер-клас Тіма Амблера «Управління інвестиціями в брендінг і маркетинг, інноваційні інструменти розвитку брендів на висококонкуренційних ринках»
Диплом/Ступінь: сертифікат

Рік закінчення: 2007, один тиждень
Назва: Тренінговий курс "Категорійний мееджмент"
Організація: Внутрішній тренінг
Диплом/Ступінь: сертифікат

Рік закінчення: 2005, один тиждень
Назва: Тренінінговий курс "Ключові навички PR майстерності "
Організація: Київська вища школа PR-технологій
Диплом/Ступінь: сертифікат.
Досвід роботи (детально)03.2011 - ТОВ «WOG рітейл»
Спеціалізація: мережа автозаправних станцій
Посада: Трейд-маркетинг менеджер;
Обов’язки: Управління рекламним наповненням на АЗК WOG, в тому числі забезпечення АЗК новими рекламоносіями, проведення тендерів щодо закупки рекламного обладнання. Проведення тендерів з надання комплексних поліграфічних послуг. Планування та проведення в мережі магазинів та кафе фаст-фуд WOG трейд – маркетингових заходів, аналіз їх ефективності. Формування бюджетів. Розробка макетів для рекламних матеріалів, логістика їх доставки.
Досягнення: Оптимізація проведення трейд – маркетингових заходів в магазинах на АЗК, чітке планування та ретельний аналіз, дозволили досягнути значного росту реалізації в окремих категоріях товарів, та збільшення реалізації в кафе фаст-фуд. Підвищення лояльності клієнтів АЗК.

07.2002 - 02.2009 «ТзОВ Торговий Дім "Західна молочна група"
Спеціалізація: Виробництво та комерційна діяльність
Посада: Бренд-менеджер
Обов’язки: Розвиток торгової марки, просування продукту на ринок, ціноутворення, планування обсягів реалізації, формування рекламних та маркетинг-бюджетів, моніторинг та аналіз ринку.
Досягнення: Значна динаміка росту обсягів реалізації продукції за рахунок редизайну продуктів ТМ «Молочна Родина» та оптимізації асортименту

04.2000 - 05.2002 ТзОВ «Континіум-Укр-Ресурс»
Посада: Начальник Центру реклами та дизайну
Обов’язки: Планування рекламних кампаній та бюджетів, аналіз ефективності рекламних заходів, реєстрація інтелектуальної власності
Досягнення: Реєстрація інтелектуальної власності
Організація та проведення прес-конференцій та семінарів: на Львівському ММЗ – прес-конференція у зв’язку із введенням в експлуатацію лінії виробництва глазурованих сирків; на «Дубномолоко»-прес-конференція «Динаміка розвитку українського ринку твердих сирів» - до виходу 1000000-ї головки сиру, а також семінари у Луцьку, Рівному, Вінниці
Організація та проведення фестивалю «Молочна родина» у м. Львові; в межах фестивалю проведення прес-конференції, благодійної акції для дитячого будинку
Організація участі у виставках, в т.ч. міжнародних
Участь у затвердженні сценаріїв рекламних роликів, підбір партнерів, проведення тендерів серед рекламних та медіа-агенцій
Медіа-планування реклами на центральних телеканалах
Напрацьований досвід та контакти в сфері PR, реклами, дизайну

02.1995 - 04.2000
ТРК «Аверс»
Спеціалізація: Засоби інформації та комунікацій
Посада: Начальник відділу інформації, журналіст
Обов’язки: Формування випуску новин
Професійні навички та знанняПК - рівень досвіченого користувача; MS OFFICE; вільний інтернет-користувач.
Телефон067-334-38-25